AKKURAT NÅ

Categories Hverdagen

frokost

Jeg tenkte å skrive en liten oppdatering om hvordan det går med meg. Jeg har det ganske tøft fortsatt og er sykemeldt  femti prosent for tiden. Jeg håper at jeg blir bedre etter Påsken og klarer å fungerer normalt.
lenalykke
For tiden er jeg sliten, sover dårlig og har lav motivasjon. Jeg hater slik tilstand og jeg har alltid ment at angst er noe bedre enn depresjon, fordi at når man har angst så er man mer produktiv. Da kan man hvertfall fungere. Når jeg er deprimert så stopper tiden liksom opp. Jeg vil sove hele tiden og har ikke motivasjon til å børste håret en gang. Dette er veldig frustrerende. Kanskje jeg burde trene mer og komme meg ut i naturen?
Noen tips på å styrke immunforsvar og bekjempe vår-dvale?

Håper det går bra med alle dere.

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “AKKURAT NÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.