Om jeg er en krangleblogger?

Categories Blogg
bitching
Hele kvelden i går gikk i vasken på grunn av uheldige krangler som et nett-troll skapte ut av mitt blogginnlegg. Så i dag fikk jeg flere spørsmål om jeg krangler mye med “alle” rundt meg. Samtidig som det ble hevdet at jeg ønsker å “booste” bloggen min ved å skape drama og legge til rette for krangler.
Her kommer klart og tydelig svar fra meg:
NEI, jeg er ikke noe krangleblogger, og dette finnes det flere grunner til.
Jeg har ikke psykisk helse for å holde ut med drama. Det er enkelt og greit. Drama og krangler stjeler masse energi. Akkurat nå har jeg meldt meg ut av ALLE kvinnegrupper på Facebook nemlig på grunn av bitching og drama.
Jeg ønsker ikke å fremstå som en krangle blogger, siden jeg vil gjerne bli forfatter og journalist på sikt. Da vil jeg gjerne slippe å ha et slik rykte. Det er ingen tvil om.
Det er vanskelig å få samarbeid som blogger dersom man har for mye negativt på bloggen, samt krangel, drittkommentarene og bitching.
Derfor gidder jeg ikke å være en krangelblogger. Men dette betyr ikke at jeg ikke skal forsvare meg og vise deg hvor skapet skal stå dersom du angriper meg.
Klem fra Heksa deres,
signatur

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.