Siste søndag i september

Categories Blogg, Hverdagen
september
Nå sitter jeg her og skriver. Dagen går mot slutten og tenk at det er siste søndag i september 2019. En dag fra livet mitt er borte, og snart en måned også. Da er det på tide å se tilbake og finne det jeg har takke september for.
September var en veldig tøff måned for vår del. Jeg opplevde for første gang i mitt liv å miste et familiemedlem. Dette var veldig tungt og trist. Også formen var varierende og både meg og Irina var forkjølet
Det positive var at jeg fikk bedre progresjon på Instagram og flere samarbeid for bloggen. Så det er jeg fornøyd med.
Jeg ser frem til oktober, og håper den blir supersnill mot meg.
Hva er deres planer for resten av høsten 2019?
Klem fra Heksa deres,
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Siste søndag i september

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.