KREMHVIT TIL HVERDAGEN

Categories Mote og Hudpleie

kremhvit kjole

 

På fredagen kom vi oss endelig ut for å spise sushi. Jeg prøver å ikke vandre ute så mye nå, siden jeg vandrer masse i jobben min, og da øker denne risikoen betraktelig. Men det er så godt å få komme seg litt ut da!
Vi spiste på den nye Sabrura på Madla, og karakteren ble satt til seks. Sushien smaker utrolig godt og det var flere andre asiatiske retter i tillegg, Vi drakk kakao og te på Kanelsnurren etterpå. Jeg tok på meg min nye kjole for anledningen, selv om den kjolen passer nok best for en tur på teater, eller fin middag på restaurant, men man bruker den til den anledningen man klarer å bruke den til.
sushi sabrura
kremhvit kjole
kjole- HM Smykke- Glitter Veske- Marc J.

 

sushi sabrura

Jeg elsker beige og hvitt den siste tiden, så denne kjolen er i samme farge. Jeg synes den er utrolig fin. Jeg har stylet den med boots og leggings, men synes den vil se best ut med pumps eller lårkorte støvletter.

Gleder meg veldig til corona er over og jeg endelig kan bli mer sosial.

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “KREMHVIT TIL HVERDAGEN

  1. Synes denne var fin med grove støvletter til jeg, sånn som nå. Fordi den er så kort synes jeg det blir tøffere med tights og boots/støvletter, enn pumps og tynne strømper liksom.. Men du kan sikkert gå med begge deler og kle det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.