NY HÅRFARGE IGJEN

Categories Hverdagen

hårfarge

 

Lørdagen var fin og rolig. Jeg dro til frisør for å friske opp hårfargen min, igjen. Jeg gjør det en gang i måned. Som regel går jeg til lærlinger på Modern Design på Kvadrat. Jeg er veldig fornøyd med jobben dem gjør.
Det er slik at jeg gikk over til blondfarge fordi at jeg har for mye grått hår, og ikke fordi at det er “mer sexy” eller fordi at jeg ser yngre ut slik. Det er et ork å farge håret mørkt når det er masse grått hår. Da må man farge hver andre uke, noe som er langt ifra sunt både for håret og hodebunnen min.
hårfarge
Så her farger jeg ettervekst ca en gang i måneden, dog hos profesjonelle, selv om de er lærlinger. Jeg er veldig fornøyd og jeg får også kur og styling til 1/3 del av prisen. Håret blir silkemykt og deilig. Heldige meg!

Farger dere håret selv eller hjemme? Eller lar vær å farge i det hele tatt?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “NY HÅRFARGE IGJEN

  1. Tidligere har jeg farget håret selv innimellom men det siste året har jeg vært hos frisør fordi jeg har valgt å farge det rosa, så blått og lilla nå. Nå skal jeg la fargen forsvinne helt (tror jeg) og så får jeg se om det blir noen nye fargesprell etterhvert.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.