KUL I BRYSTET OG STARBUCKS

Categories Hverdagen

våland blomstertre


Forrige uke oppdaget jeg en kul i brystet. Jeg plages med flere cyster og fibroadenomer (godartede knyter), noe som er veldig irriterende. De kommer og går og det er veldig vanskelig å sjekke brystet ordentlig. Vi har det sånt i familie, men heldigvis ingen brystkreft.
Men forrige fredag ble jeg skikkelig bekymret fordi at brystet verket masse og i tillegg oppdaget jeg en kul under armen. Så jeg bestilte time for sjekk veldig raskt. Jeg har mammografi-skrekk og derfor bestilte meg ultralyd. Heldigvis så går det greit å sjekke godt med ultralyd på min bryst grunnet størrelse og at det er lite fettvev. Men jeg er forberedt å ta mammo om legene på ultralyd sier at det bør så absolutt gjøres.
starbucks
Jeg var utrolig stressa, men det gikk greit heldigvis. Det viste seg at jeg fikk ny cyste på hele 2 cm og kan vurdere å fjerne den, men den vil ikke påvirke graviditet og amming. Så under armen strakk jeg en muskel og kroppen reagerte slik. Jeg begynte jo å trene for en stund siden.
starbucks
starbucks
Jeg ble lettet og dro for å spise frokost på Starbucks siden jeg var kvalm og ikke klarte spise noe hjemme. Jeg elsker frokoster på Starbucks. Det er ren luksus. Vi spiste avokado og kylling toast, drakk latte decaf og chia pudding med bringebær. Det var ikke et menneske. Og det er på Starbucks midt i byen! Det er så herlig å ha en god stund på morgener.

Liker dere Starbucks? Og jente, husk å sjekke puppene jevnlig.

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “KUL I BRYSTET OG STARBUCKS

    1. har ikke bestemt meg enda. Vil ikke stikke noe i pupp. Legen sa det er ikke farlig og skal fjernes dersom det gjør vondt eller plager. Jeg spyr av tanke på mammo og klemme pupper og få vondt så jeg pisser på meg så vet ikke. Brystsenteret i Stavanger er ikke så glade i oss med angst. Så lenge jeg fikk beskjed det er ikke farlig så skal jeg gå litt og tenke på dette.

  1. Jeg har fjernet to fiberadenom. Det ene i lokalbedøvelse. Det gikk helt fint. Lykke til uansett hva du velger:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.