KVELDENS LØVINNER

Categories Blogg

sandnes løvinner

I dag endelig fikk jeg redigert bilder som jeg tok for nesten en måned siden. Meg og Alexandra dristet oss ut på en herlig jentekveld. Det var en kveld “Løvinne for en dag” hvor fokuset var på psykisk helse, og hele kvelden hadde veldedighetsformål.
Det ble servert fin mat og noe godt i glasset. Vi koset oss med flott live-musikk og hørte på inspirerende foredrag. Tema psykisk helse ligger hjertet mitt nært, og derfor var det så godt å være med og bidra.
sandnes løvinner
sandnes løvinner
sandnes løvinner
Vakre Alexandra
sandnes løvinner
min vakre blogger venninne Eva
sandnes løvinner
deilig mat
Jeg mener det er utrolig viktig med fokus på psykisk helse i skole. Det er det vi bør bidra til. Har man god psykisk helse- er livet utrolig godt. Så enkelt er det.
Med andre ord så var det inspirerende og minnerik kveld. Jeg kjøpte ei god bok som jeg koser meg med å lese, og traff min blogger-venninne Eva som stråler nå om dagen.
Herlige minner..
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “KVELDENS LØVINNER

  1. Det var en veldig fin fest, og jeg skal gå neste år også om de gjør den til en tradisjon. Veldig kjekt, viktig og nyttig.
    Veldig koselig å treffe på fine deg også der ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.