JEG ER BLITT FORELSKET!

Categories Blogg, Mote og Hudpleie

Reklame | kepaza.no

kepaza shoot
Det er utrolig deilig å dele denne nyheten med dere, mine lesere. Ja, dere leste helt rett- jeg er blitt forelsket! For noen uker siden ble jeg ambassadør for det fantastiske merke Kepaza, og jeg falt pladask for de fine plaggene de har.
Denne kjolen er rett og slett perfeksjon- den er utrolig feminin, myk, elegant, fantastisk å ha på. Den passer perfekt til absolutt ALLE anledninger: jobb, venninnekveld, lunsj i byen, date om kvelden.
kepaza shoot
kepaza shoot
Ikke minst er plaggene til Kepaza økologiske og bærekraftige. Det er så deilig å støtte lokalt merke!
Dere som leser min blogg får unik rabatt, bare bruk rabattkode: LENA100kr, som gir 100 nok i rabatt for hver bestilling.
Fantastisk julegave til ei du er glad i !
PS: Den kjekke mannen på bildet er min venn Alexander (for dere som lurer på).
2 kommentarer

2 thoughts on “JEG ER BLITT FORELSKET!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.