KVISE-UTBRUDD

Categories Blogg
Fargegate
jeg koser meg på date i Fargegate på tross av kviseutbrudd

Jeg hadde en fantastisk periode i sommer hvor jeg nøt porselenhud etter laseren hos Sandnes Hudklinikk. Men så startet jeg på folsyre og drakk litt rødvin (my bad), noe som hadde uheldige konsekvenser for huden min. Nå sitter jeg her med tidenes kviseutbrudd som er så synlig at det ikke går an å redigere vekk eller dekke til med sminke.

 

Derfor er det ganske ukoselig å få kommentarer fra leserne om at jeg fikk behandling, men den ikke hjalp. Behandlingen hjalp meg utrolig masse. Problemer er at jeg ikke holdt anbefalingene fra hudklinikken, noe jeg som influencer som tok oppdrag burde såklart gjøre. Derfor legger jeg ut dette innlegget i håp om at det blir slutt på kommentarer på innboksen og spekulasjoner.

 

Klinikken er informert og vi har justert min medisinering (jeg tåler ikke folsyre og fikk metylfolat som jeg trenger siden jeg planlegger graviditet) og kosthold. Jeg skal også få laser som er rettet mot bakterier som forårsaker akne, Min datter har prøvd den allerede med meget bra resultat.

Så håper jeg at styggheten er borte snart. Takk for dere som gir meg støtte!
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “KVISE-UTBRUDD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.