ROSA SKY

Categories Mote og Hudpleie
outfit rosa sandnes
Lørdagen var fin og varm og vi gikk på sushi buffet til Sabrura på Herbarium senter. Det er et koselig konsept som jeg har ikke observert i Stavanger før. Det var noe rusk med bestillingen, men ganske behagelig og fint med maten.
outfit rosa sandnes
Jeg var i godt humør og valgte derfor en knall-rosa kjole og morsom veske som er laget som smilende emoji fra Anna Smith. Jeg vet ikke om det er “seriøst” nok i min alder, men jeg blir i så godt humør av sol, knæsj farger og morsomme vesker. Jeg føler meg som er tenåring på oppdagelsesferd i livet. Eller som nyforelsket ungmo.
outfit rosa sandnes
outfit rosa sandnes
Så det ble fine bilder derfor, siden humøret var på topp.
Kjolen er fra Nelly.com, veske fra Anna Smith/Zalando og sko er fra Fila- mine favoritter. Smykkene har jeg fra ebay og klokka fra Daniel Wellington
Liker dere sterke gøyale farger?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.