Lady in red

Categories Mote og Hudpleie
Jeg har ønsket meg en rød buksedress lenge, men jeg slet skikkelig med å finne en ferdig dress. Jeg var i flere butikker og kikker på flere nettsider, men nope. For meg var det viktig med en kombinasjon av pris, utseende og kvalitet. Men det visste seg at det finnes ikke ferdige dresser noe steder, så jeg bestemte meg for å handle inn bukser og dressjakke separat.
Her er resultatet og jeg er sykt fornøyd. Føler meg fin, elegant og ikke minst ser det dyrere ut enn det kostet.
Deres mening? Liker dere rødt?

 

 

XOXO Tastaturheks

 

Foto: RÅ Foto
12 kommentarer

12 thoughts on “Lady in red

  1. Jeg elsker rødt ♥ Og dette var veldig lekkert på deg ♥
    Jeg kler ikke sånn dress og sånt selv. Jeg er nok for kort og for rund 🙂 Men rødt er en iøynefallende farge, garantert å vekke oppsikt, så dette var veldig tøft synes jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.