LASERBEHANDLING DAGBOK DEL-2

Categories Mote og Hudpleie
laser
Skorper etter laserbehandling
Her kommer fortsettelsen av min laserbehandling dagbok. Del 1 finner du HER
Dag 2
På dag to ble huden veldig stiv og jeg fikk en slags skorpe. Etter 48 timer vasket jeg ansiktet og smurte med mykgjørende krem og serum. Det var ingen smerter og jeg begynte med å smøre meg med serum med hyaluronsyre og B2. Healing gikk ganske fort og jeg kunne se skorpene løsne allerede i neste dagene
laser
Dag 3
Skorpene begynte å løsne fra ca dag 3 til dag 5. Jeg prøvde å ikke løsne på dem selv og til slutt var de borte. Huden ble babymyk og rosa. Denne gangen fikk jeg litt akne og utslett på grunn av hormon berg og dal bane som jeg opplevde i april. Jeg smurte mye med retinol og antiblemish serum. Så gikk den bort.
laser
Dag 5
På dag 5 kunne jeg allerede sminke meg og nyte ansiktet uten synlige arr og akne. Jeg gikk ut på byen og følte meg utrolig pen.
Fantastisk behandlig som anbefales til deg som sliter med akne og arr!
Jeg viser resultatet i neste innlegg…
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.