LASERBEHANDLING DAGBOK- RESULTATET

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Sandnes Hudklinikk AS

sommerkjole
Her kommer fortsettelsen og avsluttende del av min laserbehandling dagbok.
Etter ei uke fikk jeg skikkelig fin hud: både acne og arr var borte og huden ble silkemyk samt små rynker gikk vekk. Jeg gleder meg til å sminke meg og få porselen hud effekt. Dette kunne jeg ikke drømme om en gang!
Se bildene for et resultat. Det er helt uten filter eller Photoshop!
laser
I alderen av snart 40 fikk jeg ren og arrfri hud. Hvem kunne drømt om dette liksom!
Akkurat nå får alle mulighet til rabatt på Sandens Hudklinikk. Bruk koden min: lena20 og kos deg masse med flotte hudbehandlinger!
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “LASERBEHANDLING DAGBOK- RESULTATET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.