LUKSUS VENNEKVELD

Categories Matlaging

Reklame | Smak av Hav

smak av hav
Jeg elsker lørdager- man kan kose seg med venner og lage noe god mat. Vi var så heldige å få smake matkasse med sjømat fra Smak av Hav. Nydelig sjømat tilpasset oss.
Smak av Hav er et grunder prosjekt som har funnet opp en løsning på hvordan en kan sikre og servere sjømat og skalldyr trygt og godt til meg og DEG. Smak av hav har virkelig overbevist meg til å ta et sunt matvalg denne gangen (ikke alltid det skjer på en vennefest you know). Når jeg også leste at de ikke har matsvinn, siden min bestilling er den de bestiller og produserer, er det noe som overrasket meg positivt i tillegg. Skalldyr er jo så godt!
smak av hav
smak av hav
Vi har i vår bestilling valgt en ferdig komponert meny, hvor mange vi blir til bord, hvilket brød vi ønsker og hvor vi vil hente vår bestilling. Slik det passer min dags rutine. Smak av Hav fikser ALT! Jeg slipper å tenke selv på den minste detalj. Bare hente maten, sette den på bordet og nyte den!
smak av hav
Så det anbefales på det varmeste! Ikke minst er maten lokalprodusert så vi støtter vår kjære Stavanger region i denne tunge corona-tiden.
Trykk på bilde for å høre mine erfaringer.

 

Trykk på bildet for å komme til video

 

smak av hav

2 kommentarer

2 thoughts on “LUKSUS VENNEKVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.