LYS OG DRØMMER

Categories Hverdagen
lucia

I går våknet vi til Lussekatter og grøt. Det var veldig herlig og jeg må innrømme at jeg vandret i min nye fine pysj hele dagen, pakket gaver, spiste masse rart og så på julefilmer. Herlig søndag med andre ord!

Lucia dagen er veldig spesiell- man lengter etter lysere tider, og det er det vi alle gjør nå i 2020. Vi håper at 2021 blir mye mye bedre. Håpet er sterkt her hvertfall.

Lucia

 

Lucia

Lucia

 

Lucia

I fjor var jeg Lucia i toget på jobb. Min drøm som gikk i oppfyllelse 30 år senere. Så det er alltid håp og det er aldri for sent.

Ha en fin uke alle sammen!
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “LYS OG DRØMMER

  1. Grunnet min barndoms store nederlag, bestående av å tape avstemmingen i slaget om Lucia-tronen til min motkandidat på barneskolen (hvilket av de hvis stemmer ikke tilfalt undertegnede ble begrunnet i min tilkortkommenhet hva sangstemmen angikk), forble Luciadagen regelrett traumatisk oppveksten igjennom (haha). Jeg rakk vel faktisk å bli voksen før jeg evnet å anerkjenne eksistensen av denne feiringen, så jævlig var det å tape den greia der! Av den grunn, har jeg ikke en eneste tradisjon med meg hva Lucia angår, så på sett og vis er jeg vel enda ikke fullt restituert (herregud, jeg er et krisemenneske i ordets fulle betydning..)

  2. Du har mange fine bilder 🥰 Vi krysser fingrene og håper på et lettere 2021 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.