MANDAGEN ☕

Categories Hverdagen
frokost
Her er det kveld snart og mandagen er over.🥨☕🍓Det er utrolig hvor fort den gikk. Som regel varer mandagen veldig lenge og jeg er stuptrøtt. Men i dag tok jeg en liten kaffe (første gang på mange måneder) så det forklarer hvorfor det ble fart på meg, dagen og gjøremål.
mandag
Hjemmekontor er ikke så verst
lenalykke
Drømmer om en koselig uke
Jeg håper på en positiv og god uke. Nå fikk jeg beskjed om at det er corona på skole til frøkna, så det er bare håpe og se hvordan det går med oss. Hittil nå gikk det greit, men angsten er der hele tiden.
Hvordan er deres mandag?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAGEN ☕

  1. Jeg har det helt greit, men som tilkallingsvikar bekymrer jeg meg litt for tia over lite oppdrag og vurdere hva jeg skal gjøre.

    Alle burde vite at de bildene som kommer på SoMe viser bare en del av sannheten. Ingen ser om stolen utenfor bildet er full av klær som burde vært bretta eller om kjøkkenbenken ser bomba ut. Men det skal du ha, de frokost- og middagsbordene dine er særlig lekre.

    Og det bildet av deg med koppen i handa er helt nydelig. Det burde du få på veggen. Helt seriøst!

    Håper formen tar seg opp og i mellomtida, pust med magen og gjør fine ting for deg selv og de du har rundt deg. Krysser også fingrene for at Irina ikke blir koronasmittet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.