MANDAGSVIBBER ☕🤎

Categories Hverdagen

frokost

 

Mandagen er her. Dagen blir veldig aktiv så jeg sitter her og prøver å finne litt energi og kose meg med litt bedre frokost. Det blei brødskiver og youghurt med granola. Planen er å jobbe, kose meg litt, ta en tur til Stavanger og starte igjen med trening. Jeg valgte dans så gleder meg litt faktisk.

 

 

 

frokost

 

 

Jeg er fortsatt delvis sykemeldt og synes det er stress. Du har faktisk halvparten av tid, men forventes å jobbe hundre prosent. Jeg opplever press og derfor det er ganske vanskelig. Samtidig er det ikke så bra for meg å bare å gå hjemme for da blir jeg ekstra sliten og får mer angst. Håper dagen lever opp til forventningene og litt kaffe senere hjelper til.

 

Hva er deres planer for dagen og kommende uke?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAGSVIBBER ☕🤎

  1. Håper du får ei dansende fin uke! 😊 Dans gjør en glad 😊 Jeg har også lyst til å danse, men prøver å gi kroppen mest mulig hvile, sånn at jeg kan dra på tur til helga 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.