MEG OG KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN PÅ SØNDAG

Categories Hverdagen
kvadrat
I morgen er jeg så heldig som får gjeste på Snap hos Kjærlighejtsterapeuten Camilla. Hun har fått en skikkelig kjent Snap med masse seere per dag, som ble verifisert for et par måneder siden. Jeg skal ta dere med på min dag, hvor jeg skal vise hva jeg bruker søndagen min på, samt vise litt av den vakreste byen Stavanger, så snakke om meg selv, mitt liv og veldig interessant tema- hvordan date når du er ei alenemamma på fulltid. Dere får mulighet å stille meg spørsmål.
Håper flere vil følge meg- bare joine Camillas snap: snap_kjærlighetsterapeuten
Her var det en liten reklame for Camilla og meg selv, så håper å se dere!
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MEG OG KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN PÅ SØNDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.