MIN BLOGG-HISTORIE

Categories Blogg

høst

Jeg ser at flere bloggere begynte å publisere sin «blogg-historie» om hvordan de begynte med blogging og hvorfor, og hvordan dette gikk. Så jeg hiver meg med på trenden og skriver min historie.
Jeg vil starte med det at jeg har elsket å skrive og lese siden jeg var liten. Da jeg var fem år og i barnehage kunne jeg allerede lese godt og ofte satt jeg der og leste for alle barna som satt rundt meg. I første klasse leste jeg så raskt og godt at læreren sendte meg på gangen med en elev som slet med lesing slik at jeg kunne hjelpe han (ja, min pedagogiske karriere begynte tidlig). Siden har jeg lest støtt og stadig og leste absolutt alle bøker mamma og pappa hadde hjemme ( de hadde stort bibliotek). Bøkene tok meg med til en annen verden, de ga meg svar på mange spørsmål og de trøstet meg og var mine bestevenner. Jeg tror ikke noen moderne barn vil forstå slik leseglede. Fordi at det var før Internett kom.
høst
Jeg begynte å skrive korte noveller da jeg var 16. Siden har jeg drømt om å bli forfatter. Jeg ga ikke opp drømmen og jeg vet det kommer til å skje.
Så i 2013 hadde jeg tenkt å bli en blogger. Jeg har alltid tenkt at det er ikke noe for meg, fordi at norsken min ikke var så bra. Men jeg laget meg nettside for store penger og gikk ikke til blogg.no med en gang (noe jeg angrer på nå i etterkant).
høst
Slik har jeg blogget fra 2013 frem til 2019 med mer eller mindre aktivitet på bloggen. Jeg fikk meg en god fotograf Elena Jensen i Harstad og sammen hadde vi laget flere kule prosjekter for bloggen min. Da jeg flyttet i 2016 ble bloggen lagt på hylla i tre år på grunn av omfattende jobbing og angst.
I 2019 byttet jeg endelig til blogg.no og her er jeg fortsatt i håp om at det tar seg opp en vakker dag.

Hva med dere? Del gjerne din historie!

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN BLOGG-HISTORIE

  1. Jøsses.. Viste ikke du hadde blogget SÅ lenge, ass!
    Måtte du forresten innom Mini-Blogg først, eller ‘kvalet’ du inn via utvelgelsen i forbindelse med overgangen fra BloggSoft?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.