HØSTLIGE TONER

Categories Blogg, Mote og Hudpleie
rød kjole høst
Det er utrolig deilig med litt kjøligere høst luft, men fortsatt masse sol og varme! Jeg har flere høstlige plagg i garderobe så jeg gleder meg som en unge til å prøve dem på alle sammen!
rød kjole høst
I går var jeg ute en tur etter jobben og bare nøt den friske høstluften. Jeg stylet rød kjole med skinnjakke og støvletter (det er mine favoritt høst- støvletter som jeg bruker utrolig mye). Veldig fin kombo og ser ganske fresht ut.
rød kjole høsten
Jeg elsker boba tea!

 

rød kjole høsten
kjole- HM
jakke- Only
sko- Sparkjøp

 

rød kjole høst

 

rød kjole høsten

 

 

Liker dere stylingen? 

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HØSTLIGE TONER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.