MIN HELG I BILDER

Categories Hverdagen

sandnes hvit kjole

Nå er denne helga nesten forbi, og jeg tenker det kan være veldig koselig å presentere den i bilder. Jeg tar masse bilder til Instagram stories, så dersom du ønsker kan du følge meg der. Men her kommer det noen bilder fra helga.
helg bilder
helg i bilder
egon
koset oss på Egon med digg mat

 

 

Været var toppers og jeg var en del ute, og så møtte ei venninne som flyttet hit fra Nord Norge og stortrives. Vi fikk ikke til å møtes på seks måneder, så det var stas at vi endelig fikk det til.
I dag fikk jeg endelig sove normalt og mer enn seks timer. Dette var veldig bra for min del som slet med hodepine hele uken. Håper på fint vær utover neste uke og flere spennende ting på gang!
sandnes hvitt kjole

Hvordan deres helga har vært?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN HELG I BILDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.