MIN HEMMELIGE LISTE

Categories Blogg, Reiser og opplevelser
tur
Koselig tur i fine været

I Pinsehelga var været helt fantastisk. Det er utrolig sjeldent at det er helt vindstille her på Jæren og i Stavanger. Jeg tok på meg caps, smurte meg tykt med solkrem, tok på meg joggesko og dro ut på en liten tur på fire timer.

Det er veldig uvanlig meg, men slik står det på min liste. For jeg har nemlig laget min hemmelige liste med aktiviteter jeg vil gjøre resten av 2020. Om corona ikke setter stopperen helt så kommer det masse kjekke aktiviteter i livet mitt og ting som jeg utsatte for lenge, eller ting som jeg aldri har turt å prøve.

April var utrolig tung og mørk, men nå vil jeg altså leve livet og ikke sitte og tenke på det som ikke gikk min vei og på sorgen som var overveldende. Det er viktig med slike lister. Noe jeg vil gjøre før å komme ut av komfortsonen og føle at jeg lever.

Gjetter dere hvilke aktiviteter og ting som står på lista mi? Gjetter du riktig på hvertfall en ting får du en kjekk premie fra meg!
Jeg kjører slik konkurranse også på IG så bare join og bli med!

 

signatur

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN HEMMELIGE LISTE

  1. Tøft å ha en liste med ting en har lyst å gjøre. Så jeg håper ikke corona blusser opp igjen for din del.
    Selv har jeg en bucketlist, men den spenner over flere år, ikke bare i år.
    Jeg har litt dårlig fantasi og tankevirksomhet på denne tiden av døgnet, men jeg tenker kanskje du vil reise på, eller arrangere et bloggtreff? 😉
    Vet ikke om det er noen som tenker på treff akkurat i disse dager, men jeg skulle på treff sist sommer, som ikke ble noe av for min del. Veldig leit. Men mest sannsynlig blir jeg å treffe en av bloggerne jeg leser. Hun skal feriere her i distriktet et par dager til sommeren.
    Kanskje du og jeg også treffes en gang 🙂

  2. Ødelegge alle guttehjerte der ute med å sitte være nydelig i gresset? 😉 æ prøve igjen sende svar siden den første ik kom fram ☆

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.