SLIK BLEKER DU HÅRET HJEMME

Categories Mote og Hudpleie
frisør
når etterveksten er helt forferdelig
I begynnelsen av mai fikk jeg veldig nok av min ettervekst som målte neste 10cm. Desperat ringte jeg rundt, men alle frisørene var opptatte eller hadde listene fulle 2 mnd frem i tid. Da hadde vi ikke noe valg egentlig og jeg ringte min venninne, som var corona fri.
frisør
vi brukte to forskjellige farger
Slik gikk vi frem:
Kjøpte to pk forskjellige hårfarger. En pakke bør være skikkelig blondering, som bleker håret mellom 4-6 nyanser. Annen pakke bør være permanent hårfarge med blond effekt. Jeg kjøpte kaldtblond. Også kjøpte vi god hårkur på Normal og violet sjampoo som tar vekk gulskjær i håret.
Først farget vi ettervekst, ventet ca 45 minutter. Så vasket alt vekk og smurte på med farge. Etterhvert var det behandling og violet sjampoo.
Resultatet ble fint! 
MEN håret ble skadet for det om. Jeg merker at jeg mister hår så nå blir det frisør på meg.
Har dere erfaringen med hjemmefarge?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.