MIN INSTAGRAM KOKTE OVER AV KRITIKK!

Categories Blogg

 

Clinikk Yvonne lepper
Hilsen fra meg og de nye leppene mine

 

På lørdagen var jeg så utrolig heldig som ble valgt ut til å være modell for kosmetiske behandlinger (noe jeg ønsket meg lenge, men det koster masse så jeg prioriterte ikke dette). Modeller betaler halvpris eller får det gratis. Så begge delene var helt fantastiske.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og delte det gjerne med mine Instagram  følgere. For å skape forståelse her og nå vil jeg presisere at jeg deler mitt liv ærlig med mine følgere. Jeg pynter ikke på noe, men heller ikke skjuler noe. Var jeg fornøyd og så heldig å vinne konkurranse så ville jeg gjerne dele. Spesielt fordi at alle skulle sett resultater i etterkant og sikkert spurt om jeg hadde noen behandling. De fleste bloggere nekter for å ha gjort noe med ansikt og kropp, men dette gidder jeg ikke.
Med en gang jeg postet innlegg i storys begynte meldingene å tikke på innboksen. Jeg ble anklaget for å skape kroppspress, for å fortrenge min egen alder, for å være dårlig forbilde til våre barn.. you name it. Jeg valgte å legge ut en skikkelig tale om dette. Det er mitt valg hva jeg deler og jeg har ingen følgere under 24.
Altså jeg sitter her fortsatt og tenker om det var bedre om jeg skjulte alle mine prosedyrer og heller skulle sagt at jeg ser bra ut fordi at jeg sover nok (noe jeg ikke gjør), spiser sunt og har gode gener?
Jeg tåler kritikk, men er lei av å være dobbeltmoralsk.

Hva synes dere? Skal jeg pynte masse på sannheten og være enda mer diskré på bloggen eller dere digger ærlige folk (på godt og vondt)? 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN INSTAGRAM KOKTE OVER AV KRITIKK!

  1. Man må vel bestemme over sin egen kropp. Viktig er at du er fornøyd. André kan være uenige, men det er vanskelig å tilfredsstille alle.

  2. Alvorlig talt!.. Jeg mener.. Det burde da være en selvfølge at de samme retningslinjer ikke er aktuelle for alle aktører! Vi opererer i klassen voksne, typ det som gjerne kalles livets middagshøyde.. Nei, dette innebærer såvisst ikke satte kjerringer, og jeg mener også at voksen skjønnhet ikke står tilbake for den ungdommelige. De er prinsesser, men det er vi som er dronningen 😉
    Men samtidig så må jeg jo bare si at enhver form for kroppspress er den minste bekymringen jeg ville hatt for en 16-20 åring som fulgte meg og mine likemenn, for da må det jo være noe alvorlig galt fatt, eller!?..

    1. det er jo bare latterlig fordi ingen 17-åring følger meg. De har ikke noe interesse i ¨å følge meg, så det var bare tull hele greia med kritikken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.