DET DUMMESTE JEG HAR GJORT I DET SISTE

Categories Hverdagen

harfsfjord

 

 

På lørdagen forrige uke var været fortsatt kaldt og fint, selv om det snudde og sola skinte og det føltes som Påskevær. Vi tok en tur til Hafrsfjord (vi bestemte oss for å gå turer hver lørdag dersom været er bra). Det var knall stemning og masse folk som gikk på skøyter og ski ute på isen. Mannen spurte meg om vi kunne dra dit også dersom jeg ønsker bilder. Altså jeg ønsket bilder jo og ble pådriver for oss alle om å gå ut på isen.
harfsfjord
Datteren min advarte oss om at isen ikke trenger å være trygg, og dermed ble hun på grunn. Jeg og mannen gikk ut på isen for å ta bilder og beveget oss frem mot motsatte del av vannet. Helt til vi ble litt urolige og bestemte å snu.
harfsfjord
Da vi gikk rundt så vi et skilt som tydelig sa ifra at isen var ikke trygg!
Jeg fikk kjeft fra min datter og skammet meg litt over at jeg dro alle ut for å ta bilder. Bra det gikk godt og det var virkelig ikke lurt av meg.

Så det får være et lite eventyr i eller så kjedelig korona-hverdagen.

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DET DUMMESTE JEG HAR GJORT I DET SISTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.