MIN ØNSKELISTE TIL JUL

Categories Hverdagen

 

 

Her kommer det min ønskeliste. Utenom fred på jord og kjærlighet, ønsker jeg meg noen materielle ting. Jeg ønsker meg julekalender og noen plagg, og smykker, og kosmetikk. Her er liste:

 

Jeg liker å lage mat til bloggen så jeg ønsker meg nye fine tallerken. Jeg er så glad i å pynte maten min.

Så ønsker jeg meg noe varmt og koselig, jeg elsker fluffy ting. Så jeg ønsker meg dette settet:)

Sikler etter den skikkelig så det blir nok salg funn eller black week funn, får se.

Julekalender har jeg kjøpt allerede, den skal jeg få vise til dere når Advent kommer. Jeg har enda ikke kjøpt julekalender til frøken, men tenker å fikse denne uken faktisk.

Har dere kjøpt inn julekalender?

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN ØNSKELISTE TIL JUL

  1. Printa ut en kalender med en liten aktivitet jeg og sønnen skal gjøre hver dag, eller så får han pakkekalender. Jeg har ikke kjøpt noe kalender til meg enda 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.