MIN SØNDAG I BILDER

Categories Hverdagen
frokost
skikkelig deilig søndagsfrokost <3
Jeg synes at denne søndagen var ekstra fin. Det ble meldt ekstremt dårlig vær med snø og regn, men det ble fint og sola kom. Jeg sov ganske lenge, så koset meg med god dusj og frokost, og så dro vi på en liten biltur med bestisen
lenalykke
trøtt i trynet selfie
Jeg skulle til Tananger og levere en pakke til venninne. Veien går gjennom Solastranden så vi fikk se på bølgene og isbadere. Det var +1 grad ute og det blåste en del. Jeg forstår ikke hvordan folk klarer dette
starbucks
stavanger
Fantastisk vær på turen

 

tur
koselig tur i fjæra

 

 

 

tur
liten spasertur i fjæra

 

 

lenalykke
vakker utsikt

 

 

middag
enkel middag <3

 

 

middag
pasta av erter med kjøttdeig og parmesan

 

 

lenalykke

Alt i alt var det en veldig fin dag. Jeg fikk også til å vaske dyner og sengetøy, og rydde i huset. Boda får vente igjen til uke. Jeg tenker det er best å gjøre alt i sakte tempo siden jeg er sykemeldt.

Hvordan var deres søndag?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN SØNDAG I BILDER

  1. Maten ser innbydende ut og du er nydelig som alltid 🙂 Vi var en liten tur ute ved sjøen i går for å få frisk luft etter ei uke inne.. Fin uke videre til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.