MIN TOPP-10 I JULA

Categories Hverdagen

kvadrat jul

Her kommer min liste med aktiviteter som jeg liker best å gjøre i julen. Jeg aner ikke hvordan jula blir i år, siden kjæresten er blitt forkjølet og formen her er også bop bop på grunn av medisiner og hormoner jeg foreløpig går på.
kvadrat jul
jul
Så vi får se hva de neste dagene bringer, men nå min liste:
– Bake pepperkaker og pynte pepperkakehus
– Se på koselig julefilmer og spise masse godt
– Gå tur og lukte på den kalde luften
– Drikke varm gløgg
– Ha lange deilige og koselige frokoster
– Ha på jule-pysjamas dagen lang
– Ha på varme koselige sokker
– Åpne julegaver
– Ha på fine julekjoler
– Ta koselige bilder og lage julealbum
Hva er din topp-10 i julen?
signature lena
6 kommentarer

6 thoughts on “MIN TOPP-10 I JULA

  1. Lukte på den kalde luften står ikke på min liste ihvertfall 😂 jeg skal lage og spise julemat, gnofse julemarsipanpølser, åpne julepakker, kose med jentene mine, ta imot hyggelig besøk, høre julemusikk og drikke juledrinker 😜

  2. Veldig fin og god liste!! 😊 selv har jeg aldri feiret jul på mange år. Var alene hjemme julaften dette året og det har jeg vært i over ti år nå, men det har vært helt frivillig, så er ikke slik at jeg ikke har noen å være hos.

    Har dog roet ned «Grinchen» i meg pittelitt siste to-tre årene. Nå har jeg feks et lite rosa plastikkjuletre stående midt på/i kjøkkenet/stua 💕 også så jeg den aller nyeste Home Alone på Disney Plus til frokost julaften 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.