MINE MORGENRUTINER SOM GIR MEG EN GOD DAG

Categories Hverdagen

frokost

 

God morgen og god søndag,

 

Jeg har veldig avslappende dag og skal ikke gjøre noe stort bortsett fra å lage en del innhold for sosiale media til neste uke, fordi at uken blir travel. I dag tenkte jeg å dele noen av mine favoritt-rutiner som gir meg alltid en god dag. Disse små ting er gullverdt og tar ikke så mye tid. Jeg får alt unna på ca 30-35 minutter og føler meg skikkelig godt og boostet.

 

Morgenyoga

Det er utrolig deilig å strekke på seg om morgenen. Jeg tar øvelser på 10-15 minutter, alt etter hvor god tid jeg har. Dette gir meg mer energi og jeg føler meg bra etterpå. Jeg får slappe av også og forberede meg for dagen. Jeg merker også at jeg føler meg bedre i kroppen og det er sunt når man sitter på kontor. Verdt å prøve!

 

Ansiktspleie

Jeg tar alltid litt “face yoga”, dvs øvelser for ansiktet (de finner du når du googler) og litt fuktighetskrem, serum og patcher under øynene om morgenen. Alt tar rundt 5-10 minutter og jeg føler meg freshere etterpå. Dette er viktig for god følelse og start på dagen.

 

 

lenalykke

 

Plan for dagen

Mens jeg lager frokost eller gjør yoga, går jeg gjennom plan for dagen, innstiller meg for dagen og ser for meg hvordan dagen blir. Dette hjelper meg å summe meg og lande på en måte. Anbefales virkelig å gjøre dette.

 

Musikk eller serie

Jeg elsker å høre på musikk på morgenen og danse litt rundt mens jeg lager frokost, eller se på mini-serier hvor jeg rekker å se en episode på 20-25 minutter mens jeg lager frokost, spiser og sminker meg.

 

 

 

frokost

 

 

“Hotellfrokost”

I helgene tilføyer jeg “hotellfrokost” til mine rutiner. Jeg lager en ekstra god frokost med diverse ting og tang, og koser meg så mye. Av og til serverer jeg frokost på senga og nyter med en god film.

 

Hva er dine morgenrutiner som gir deg en superdag?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.