MINE MOTEFAVORITTER PÅ SALG

Categories Mote og Hudpleie

roya kjole

I går startet salget hos HM. Jeg liker godt HM fordi at man kan finne mange gode basisplagg der på budsjett. Her er lista med mine favoritter som jeg vil sikre meg til senhøst.
Dongeri kjole
Den kan styles med pologenser, tykke strømpebukser og boots. Det blir veldig stilig og fint. Jeg har enda ikke bestemt meg, men lagt den til mine favoritter.
hm salg
Hvit kåpe uten ermer
Det er så koselig plagg som passer i de fleste kombinasjoner: med pologenser, tykk genser, lett jakke, eller under tykk kåpe. Jeg skaffet meg den og for litt kaldere oktoberdager.
hm salg
Hudfarget jumpsuit
Den er så utrolig søt og passer til absolutt alt. Jeg kan bruke den hjemme, med kåpe, med genser eller hettegenser. Så jeg skaffet meg den.
hm salg
Strikket Vest
Vest er aldri feil. Den kan brukes med absolutt alt: med kjole, skjorte, under blazer og andre stilige kombinasjoner. Jeg skaffet meg den og skal vise dere mine nye outfits.
hm salg

Hva likte dere på min liste?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE MOTEFAVORITTER PÅ SALG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.