MINE SOMMER FAVORITTER

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke solastrand

 

Sommeren er her for fullt og jeg handlet inn noen sommerklær. Jeg elsker lyse farger og det er alltid lettere for meg å kjøpe klær i hvitt og beige, da disse fargene passer til alt. Mens det er veldig “inn” med sterke friske farger nå, så handlet jeg inn mye lyse klær. Her er noen av mine favoritter:

 

T-kjole

Slik kjole passer både til strand og byen. Den kan kombineres med belte, bikerjakke og brukes bare løs med sandaler. Den er luftig og i ekte bomull. Veldig godt kjøp.

 

kjole HM lenalykke

 

kjole hm lenalykke

 

 

Lett kjole med splitt

Denne kjolen er kanskje litt for åpen, men den passer kjempegodt til ekstra varmt vær. Den har fin passform, men tror jeg vil bruke den kun i syden da den passer ikke så godt til byen.

 

 

 

kjole hm lenalykke

 

kjole hm lenalykke

 

kjole hm lenalykke

 

 

Jumpsuit i dongeri

Jeg kjøpte denne jumpsuiten for å bruke i litt kjøligere vær, for eksempel, her på stranda. Den kan brukes til alt egentlig og har fin passform. Den kan styles med masse forskjellig: sandaler, sneakers, joggesko og til og med pumps om man velger riktige smykker og bluse.

 

 

 

 hm lenalykke

 hm lenalykke

 

hm lenalykke

 

 

Enkel bodycon kjole

Denne enkle kjolen er lett og har skikkelig stretch materiale. Den kan brukes både til strand og til middag, og egentlig kan styles med absolutt alt.

 

kjole hm lenalykke

 

Hva likte dere best av mine sommer nyheter?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE SOMMER FAVORITTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.