MITT NYTTÅRS-ANTREKK

Categories Mote og Hudpleie

nyttår

Dette året valgte jeg et enkelt antrekk, igjen. Jeg har likt enkle ting i det siste, for basis ting er veldig lett å kombinere med alle slags plagg. Denne kjolen er både elegant og glamorøst, og passer til alle typer sko og smykker.
Det er det fineste med basis plagg. Du kan kombinere dem med alt og få frem forskjellige stiler.
nyttår
Jeg ønsket meg en ren og elegant stil og derfor kombinerte kjolen med enkle åpne sko og et fint smykke som jeg fikk i gave av kjæresten min.
Sølv/grå farge er egentlig like basis som svart og hvitt, og derfor kan kombineres med alt.

Hva synes dere om stylingen?

 

signature lena

 

Facebook

Matside

Instagram

YouTube

4 kommentarer

4 thoughts on “MITT NYTTÅRS-ANTREKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.