MITT NYTTÅRS FORTSETT

Categories Hverdagen
nyttår
Nå kommer kvelden når vi alle skal lage Nyttårs fortsett, og det var det samme i fjor og gjett hva- i fjor hadde jeg ingen fortsett for det orket jeg ikke. Derfor ble 2020 som det ble.
nyttår
Derfor i år velger jeg noe annet- jeg skal ha Nyttårs fortsett, men ganske enkelt for gjennomføring. Jeg skal prøve å fullføre alt som jeg har startet i 2020 og dersom det kommer noe nytt i 2021 så skal jeg også fullføre dette.
Så enkelt er det, men samtidig så vanskelig. Fordi at jeg har aldri vært flink å fullføre mine prosjekter.
Hva med dere? Hva skal dere på nyåret?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “MITT NYTTÅRS FORTSETT

  1. Jeg har aldri nyttårsforsett, både fordi de ofte ikke varer og fordi man kan gjøre endringer alle dager i året.

    Jeg kom meg tilbake på trening i 2020 etter 1,5 års. Nå var jo treningsstudioet stengt en god stund, og her også pånytt den 30.des til 4. Januar i første omgang. Men jeg har klart å trene hjemme disse dagene og det er planen å fortsette med det i kombinasjon.med besøk på treningsstudioet når det igjen åpner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.