Morgenrutiner som hjelper meg å se yngre ut

Categories Mote og Hudpleie
morgenrutiner
Jeg er ingen morgenfugl så mine morgenrutiner er raske og effektive. Her er noe jeg sverger for for å føle meg bedre og se yngre og freshere ut.
Vann med sitron
Jeg starter dagen med å drikke et glass med lunkent vann med en liten bit av sitron oppi. Det er viktig at vannet skal være lunkent siden for kaldt vann vil irritere magesekken og for varmt ikke gir effekt siden det vil dempe sitronsyre. Sitron er fantastisk både for magen, immunforsvar og huden på grunn av høyt innhold av vitamin C og lav PH verdi som vil ikke irritere magesekken.
Black seed olje
Etter sitronvann tar jeg et glass med vann med fem dråper med black seed olje. Den leger betennelser i kroppen og hjelper meg mot acne. Anbefales!
Gurkemeie te
Etter maten drikker jeg varm gurkemeie te: 1 kopp kokende vann+1 ts gurkemeie og litt sort pepper. Den renser kroppen, hjelper magen og renser huden. Den kan også inntas før maten for best effekt.
Stretching
Det er viktig å starte dagen med å strekke på kroppen. Jeg har en slik stang som henger på badet så jeg bruker å holde meg i den og henge for å strekke ryggen skikkelig. Man kan ta armhevinger på den også, men det klarer jeg ikke riktig enda 🙂
Tannpuss før maten
Jeg pusser alltid tennene med en gang jeg står opp. Iløpet av natta produseres det masse bakterier i munn, så det er lurt å pusse dem vekk slik at de ikke havner i magen.
Hva gjør dere om morgenen?
XOXO Tastaturheks
RÅ Foto

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.