NÅR VENNINNE TAR BOTOX

Categories Livet som det er

kvadrat jul

 

Nylig leste jeg en ganske provoserende artikkel som handlet om at venninner som er naturlig pene og velger å ikke fikse på utseende, blir kraftigere provoserte over at venninner velger å ta skjønnhetsbehandlinger. Flere kommentarer under artikkelen var rettet mot at man bør komme med kritikk dersom venninne velger f.eks botox. For dette er ikke pent og er skadelig, og you name it.
Jeg har alltid vært kresen i mitt valg av venner. Jeg har veldig få venner, men de er nøye utvalgte. Derfor er dette umulig for meg å forestille at min venninne skal blande seg oppi hva jeg velger å gjøre med min kropp og mitt ansikt. Jeg tåler kjempegodt om hun har annen mening når det gjelder HENNES kropp og ansikt, men hva jeg skal gjøre med mitt er min sak. Helt og holdent.
kvadrat jul
Det var bare en gang jeg har opplevd å få kommentarer på det at jeg tar skjønnhetsbehandlinger fra ei Facebook venninne, og nå har vi ikke kontakt lenger. Hennes reaksjoner var ganske krasse og rettet mot meg og mine valg, så dette orker jeg ikke rett og slett.

Jeg mener at gode venninner vil tåle at venninne velger det hun velger. Hva mener dere? 

 

 

P.S: Det er min vakre venninne Alexandra på bilder. Hun tar ikke botox (ikke meg heller da det viste seg at jeg er botox-resistent)

 

 

signature lena

 

 

Min Facebook

Min Matside

Min Instagram

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR VENNINNE TAR BOTOX

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.