5 TIPS TIL RASK OG FIN JULEGAVEINNPAKNING

Categories Hverdagen

jul

Jeg er som sagt ferdig med alle julegaver og nå befinner meg i “innpaknings fasen”. Med ommøblering i stua og full jobb, og arbeid med sosiale media, samt barn ved siden er dette noe jeg ikke prioriterer om dagene, men jeg elsker å pakke gaver og jeg liker når pakkene ser fine ut.
jul
Derfor deler jeg nå tips til hvordan du pakker gaver raskt og effektivt, og ikke minst pent.
Bruk gavepapir av god kvalitet
Fin gavepapir gjør nesten 90 prosent av jobben. Det er fint om papiret er litt tykt slik at gaven ser solid og pen ut.
Bruk gavebånd i gult
Gult gavebånd gjør alle gavene veldig pene og passer til nesten alle farger på gavepapir. Jeg kjøper gjerne gavebånd i forskjellige nyanser av gult for å pynte opp pakkene.
gaver
gaver
Bruk fine klistremerker
Det er veldig raskt og enkelt å pynte opp gaven ved å bruke fine klistremerker. Bare klistre dem på så slipper du å bruke masse tid på pynten som du lager selv.
Bruk ferdige gaveposer
Du kan også bruke gaveposer som du kjøper rimelig på Nille eller Rusta, og legge gavene direkte i posene. Uten å brette ut gavepapir eller montere gaveesker.
gaver
jul
gaver
Bruk ferdig pynt
Du kan pynte gaven raskt ved å bruke diverse figurer, juletrepynt eller julekuler som du raskt fester til gaven. Bruk gjerne pynt i gult eller sølv slik at det passer til alt og ser fint ut.

Hvordan går det med gavepakking hos dere?

 

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TIPS TIL RASK OG FIN JULEGAVEINNPAKNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.