NESTE TV-PROGRAM JEG VIL DELTA I

Categories Hverdagen
tv-program
Det er to år siden jeg deltok i “Første Date”, snart tre faktisk. For meg virker det som om det var i går. Tiden går så altfor fort. Da jeg var med i programmet hadde jeg nada forhåpninger om å treffe den rette på dette vis, og nå når jeg ser på dette programmet i etterkant lurer jeg på om det er faktisk noen i det hele tatt som treffer den rette på den måten.
Parene matcher jo ikke i det hele tatt!
Så “Første Date” skulle jeg ikke deltatt i uansett. Men hva med de andre programmene?
Jeg tenker at det kunne vært veldig morsomt å få deltatt i “Charterfeber” eller “Sommerhytta”. Det er lite håp om at typen eller min datter skulle vært med, da skulle det sikkert vært under sterkt press. Men venninner eller bestis kunne jeg nok overtale til å stille opp på TV sammen med meg. Jeg drømmer såklart om å få være med på “Bloggerne” en dag, men dog vet jeg igjen ikke hvordan familien skulle stille seg til dette, Alt til sin tid sier jeg bare.
Hvilket program ser dere meg i?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.