NOE NYTT MED MITT ANSIKT

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Beauty Addict Stavanger

øyenbrym
I går dro vi til Stavanger og fikk øyenbrynene mine fikset. Jeg er ikke så god til å ordne brynene selv, og derfor var det så fantastisk å bare slappe av og fikk perfekte øyenbryn på under en halvtime.
Jeg var hos Beauty Addict i Stavanger og kan anbefale de på det varmeste! Det er ny salong som åpnes i medio mars og som tilbyr diverse styling av bryn og øyevipper. Jeg er så lei meg for at jeg har tørre øyne og ikke kan få skikkelig sett med vipper. Jeg skulle gjort det på et blunk ellers!
Så dette her anbefaler jeg. Elsker det at jeg freshet meg skikkelig opp til våren. Nå kan den bare komme.
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.