NORGES FREKKESTE RØRLEGGER ?

Categories Livet som det er
kristian Bjørnevik
Bjørnevik fakturerte sin kunde fordi at hun klaget på utført arbeid
 
Det er dessverre ikke mye humor i dette innlegget på tross av et lekent navn. Det er ikke en erotiske novelle eller romantisk film jeg skal fortelle om, men et forferdelig mareritt som skjedde på ekte! Dette marerittet pågår fortsatt i livet til min gode venninne Isabell.
Jeg har kjent Isabell i flere år. Da jeg nettopp flyttet hit og ikke kjente noen, skrev jeg på Facebook at jeg trenger venninner. Hun var ei som skrev direkte til meg. Jeg hadde angst og avlyste vår første møte flere ganger, men hun viste masse forståelse. Det er ei dame med hjerte av gull og jeg er glad for at jeg kjenner henne. Isabell klager aldri eller forteller at hun strever med helsa og det at hun har aktiv jobb er ikke lett for henne, men igjen, hun klager aldri. Det var noen tøffe år for henne med sykehus og epilepsi medisiner, men hun stod stødig i dette og aldri var sint eller frekk mot noen.
Hun er alltid flink med økonomi, kjøpte seg leilighet og klarte seg fint. Så hun gledet seg masse til å pusse opp badet og sparte penger til dette og i 2019 startet marerittet da hun leide inn rørlegger fra Delta VVS, Kristian Bjørnevik. Siden da hadde hun ikke en eneste rolig dag og ble så deprimert til slutt at vi hadde lite kontakt siden denne saken opptok hele fritiden hennes.
I dag ble det lagt ut en episode om Isabells baderomsmareritt på “TV2 Hjelper deg” : trykk her for å se 
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
kristian bjørnevik
Bjørnevik raserte badet til Isabell

 

kristian bjørnevik

 

kristian bjørnevik
Bjørnevik prøver å unngå å betale det han skylder Isabell. Dette ruinerte henne økonomisk
kristian bjørnevik
Bjørnevik truet også sakkyndige folk som vurderte badet til Isabell
kristian bjørnevik
Kristian Bjørnevik raserte badet hennes og nektet å erstatte. Flere spesialister sa at badet må rives og bygges på nytt og rørleggeren ble dømt til å betale til Isabell, men han anket og anket saken og til slutt avsluttet virksomheten. Dvs at Isabell tapte pengene sine. Nå sitter hun helt ruinert økonomisk og med et badet som ikke kan brukes og som må rives. Hun risikerer å miste leiligheten.
Bjørnevik sitter og retter på negative kommentarer og dårlige vurderinger på Facebook siden sin, Det er ikke det en mann med respekt for sin bedrift og seg selv burde gjøre.
kristian bjørnevik
gikk fra 3,7 i snitt pga dårlig anmeldelser

 

 

kristian bjørnevik
til 5 i snitt pga juks med siden
Men her ser vi det. Fra å true sin kunde, til å true advokat og alle sakkyndige, så prøve å skjule at man raserte livet til et menneske. Jeg tror Herr Bjørnevik fortjener en tittel som Norges frekkeste rørlegger. Altså ikke sexy frekkeste, men bokstavelig i det forstand at man ikke eier noen skam.
kristian bjørnevik
Faktura og trusler Bjørnevik sender ut til kunder som klager
kristian bjørnevik
Pass deg for denne mannen fordi han skifter navn til firma stadig
Jeg lovet å ikke skrive noe negativt på bloggen min, men dette gjør meg fysisk kvalm og uvel av at snille og gode mennesker stadig blir påført skade av de frekke luringene. Jeg har tross alt allergi for uærlige folk.

Håper mine lesere vil hjelpe og dele eller bidra til spleis som vi organiserte for Isabell: HER

Eller gir beskjed om at dere kjenner en helt som kunne tenkt å hjelpe henne med badet. Det fortjener hun, tro meg.

 

 

kristian bjørnevik
Skammelig at sånt skjer med snille folk
4 kommentarer

4 thoughts on “NORGES FREKKESTE RØRLEGGER ?

  1. Herregud, det der er jo fullstendig krise! Er det noen som kan konstantere at han i det hele tatt er autorisert rørlegger?.. Jeg mener.. JEG vet at gulvet skal helle nedover mot sluket på badet! 😀 😀 😀

    Sånn kort innpå.. Hvorfor ble ikke erstatningen for ødeleggelsen hos den her dama avkrevd forsikringsselskapet? Det er jo nettopp erstatningssaker som ellers aldri kunne oppfylles som er en av hovedgrunnene til at en er pliktig å tegne ansvarsforsikring på firmaer.

    1. nei hun forklarte at det er hull i lovverket ang slike saker, derfor slike frekke folk kan robbe uskyldige andre som jobber ræva av seg for sine penger. Det er helt utrolig at det går an

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.