NYTT OG SPENNENDE KURS

Categories Blogg
høst kurs
I det siste satt jeg her og tenkt mye, og kom frem til kurs-ide. Det er noe flere har spurt meg om og det er noe jeg endelig kom i gang med! Så i januar skal jeg presentere et kurs som jeg vil foreløpig kjøre på Instagram på en lukket konto.
Akkurat nå gjør jeg alle forberedelser og kurset tar form. Det er mye jobb og tror vi blir helt ferdige i slutten av januar.
høst kurs
Jeg har også laget to nye Facebook-sider som også er veldig spennende. Håper jeg får byttet navn på min Facebook side knyttet til bloggen.
Da blir jeg endelig LenaLykke der også.
Mot Julen vil jeg presentere disse sidene også.
Hvilket kurs tror dere jeg skal kjøre i gang? De som gjetter riktig får teste det gratis!
Kom med forslag!
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.