HØSTEN OPPSUMMERT

Categories Hverdagen
høsten Wiliam
Siste høstuke går snart mot slutten. I morgen er det helg. Da tenker jeg at det er på tide å oppsummere høsten 2020. Jeg satt med masse forhåpninger i august, men nå er de borte fordi at høsten bestemte seg å fortsette som resten av året.
Jeg tenker tilbake til høsten 2019. Den var noenlunde tøff også, men slutten av november ga meg en fantastisk gave! Så jeg håper at kanskje slutten av november her vil også gi meg noe spesielt.
tananger Natalia
collage høsten
collage høsten
collage høsten
collage høsten
collage høsten
collage høsten
collage høsten
Ellers synes jeg at høsten var tøff nok og nå jeg gleder meg bare til å komme meg igjennom desember og ta første skritt mot året 2021. Jeg vet desember blir fantastisk bra!
Gleder meg masse.
Håper alle dere får en fantastisk desember og Jul!
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.