ONSDAGSTANKER đŸ€ŽđŸ’­

Categories Hverdagen

lenalykke lutsi

 

 

Det er onsdagen. midt i uke, og jeg vil dele noen av mine tanker. Det er slik at jeg ofte tenker mye pÄ kvelden fÞr jeg legger meg, men det er ikke alltid jeg deler med dere.

 

  • jeg lurer pĂ„ om det er hĂžflig Ă„ spĂžrre hundeeiere om Ă„ “lĂ„ne” en hund til photoshoot? for mange er hund like kjĂŠr som en baby, men vi spĂžr jo ikke om Ă„ “lĂ„ne” babyer til photoshoot?
  • hvordan blir 2023 mon tro, jeg er meget redd og skeptisk da Ă„rene fra 2020 til 2022 har vĂŠrt verre og verst, sĂ„ hĂ„per ikke 2023 topper kaka, men velger Ă„ vĂŠre positiv da
  • jeg elsker hĂžst og ser lyst pĂ„ september, oktober og november,hĂ„per de bringer bare lykke og glede for min del
  • det gĂ„r bra med “speil Ăžvelse” her og jeg kjenner pĂ„ mye kjĂŠrlighet for tiden. vil gjerne dele med dere. love you all <3
  • jeg kuttet sukker igjen og forelĂžpig gĂ„r det veldig fint. satse pĂ„ at jeg holder ut uten sprekke, men kanskje blir ikke sĂ„ streng denne gangen da

 

Det var mine tanker. God kveld <3

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ONSDAGSTANKER đŸ€ŽđŸ’­

  1. Ja mener helt klart at du kan spÞrre en hundeeier om Ä lÄne hunden til fotoshoot. Det verste svaret du kan fÄ, er jo nei, og da slipper du Ä lure. Noen svarer nok nei, av forskjellige Ärsaker, men er helt sikker pÄ at du finner en hundeeier som lÄner ut hunden sin.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.