God kveld
Jeg stikker innom med en liten oppdatering. I dag har jeg vært veldig rolig fordi at jeg var ikke i form i det hele tatt.
Det er slik at denne uken har vært veldig krevende. Formen var slakk og jeg følte på forkjølelse.
Jeg hater å være lite effektiv, både på jobb og her, men sånn er det. Når kroppen sier i fra da må man høre etter.
Hvordan er deres uke?
0 kommentarer





