OPPSKRIFT PÅ ET LYKKELIG EKTESKAP

Categories Finne den rette

forlovet

Jeg er litt redd å flashe med slike overskrifter, siden jeg har ikke hatt lykkelig ekteskap, Men det var før. Nå er jeg fast bestemt å få dette til, og jeg får alltid til det jeg virkelig motivert for. Bare for å få det sagt.
Gjennom årene mine har jeg sett flere lykkelige ektepar, og det er en ting som går igjen, etter mine observasjoner. Eller to ting da. Det er lekenhet og god humor. Parene som kan tulle og le sammen og være lekne og seksuelt aktive har det best sammen. Min mening. 
Nylig så jeg et bilde av Hollywood par (begge i 50-årene) hvor han beundret rumpa hennes og skrev noe leken kommentar på Instagram. Det ble møtt med dømmende kommentarer om at de burde vite bedre i slik alder og at det er til sjenanse for barna som også er på Instagram.
Jeg tenker at det er bra for dem. Kanskje derfor de holder sammen i over 30 år? God sex, lekenhet, humor. Barna har det godt av å se at foreldrene har det fint og gøy sammen. Goals altså.

Hva er deres mening? Yay eller nei?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.