HVA ER LYKKE?

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Vandrelyst Smykker

sola strand vandrelyst

Det er ikke så enkelt å beskrive lykke selv om lykken er veldig enkel. Jeg vier hele bloggen min til denne essensielle følelsen, og allikevel sliter en del når jeg må sette ord på hva lykke eksakt er. Jeg elsker diktet “Lykke” av Inger Hagerup. Etter min mening beskriver den lykkefølelsen veldig godt. Det er rolig følelser som samtidig er varm og bruser i brystet. “Uopplevet kjærlighet”.
sola strand
Jeg elsker å gå på stranda om sommeren, eller bare gå tur og drømme. Jeg ser for meg livet mitt slik jeg vil det skal være, og kjenne på takknemligheten for det livet jeg har. Få drømmene gå i oppfyllelse.
Jeg har lenge drømt om samarbeid med et smykkemerke og nå fikk jeg det. De mest fantastiske smykker jeg kunne drømt om! Her har jeg på meg øredobber i sølv med ekte topaser. Jeg elsker både formen og hvordan fargen kler øynene mine.
vandrelyst
Vandrelyst er en ny smykkebutikk med kun kvalitets smykker i sølv og gull med ekte edelsten. Ta en titt HER.
Beste gave til deg selv eller din kjære og hyggelige priser.
Se video ved å trykke på bildet
vandrelyst yt

 

4 kommentarer

4 thoughts on “HVA ER LYKKE?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.