ORKER IKKE…

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God tirsdag,

 

jeg kjenner at jeg hadde energi nok akkurat for å klare meg forrige uke og ha mer eller mindre aktiv helg. I dag fikk energinivået et skikkelig fall. Jeg sov veldig dårlig og derfor sov litt lenger på morgenen (dette er aldri bra for meg) og nå er jeg ganske slapp mens jeg har boka full og må gjøre ting som skal gjøres. Nå er det hjemmekontor og så skal jeg til Stavanger i et møte, så blir det litt mer jobbing på meg og litt balkong pynt.

Jeg har nemlig kjøpt nye planter til balkongen. Plast planter fordi jeg er veldig lei av at ekte dør hele tiden. For se hvordan det vil gå med plastikk fantastikk.

 

Været er ganske fint i dag, så kanskje blir det litt kos på byen.

 

Hva skal dere i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “ORKER IKKE…

  1. Hatt en særdeles varm dag på jobb etter en urolig natt i et alt for varmt soverom

    Etter jobb var jeg og tok farvel med en vennefamilie fra Eritrea som skal flytte til Bergen. Det ble noen tårer for å si det sånn.

      1. Det blir garantert en tur til Bergen utpå høsten en gang. Og Stavanger kommer jeg garantert tilbake til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.