Slik setter du sammen Feminin høstgarderobe uten å bruke for mye penger!

Categories Mote og Hudpleie
høstgarderobe

Hei ho, høsten banker på døra og jeg sitter og kikker på nye plagg i nettbutikker. Ærlig talt fant jeg ikke noe super duper spennende, og derfor bestemte å sette sammen de plaggene jeg allerede har. For du trenger jammen ikke å bruke en hel haug med penger for å se stilig ut i høst. Man kan kombinere diverse plagg, til og med sommerlige, og få lunt og fint antrekk.

Her er noen kombinasjoner jeg satt sammen.

 

Kjole+ genser
Det må være en klassiker! Lett kjole med tykke strømpebukser og fin varm genser er en vinner. Jeg føler meg feminin og sexy, men ganske godt påkledd altså! Tilføyer jeg en stilig caps og høye støvletter så er jeg klar til byen. Lave sko passer flott på kontoret hos meg.
Skjørt+genser
Det er en enkel kombinasjon. Jeg bruker varm Kashmir genser og stilig office skjørt. Prinsippet her er akkurat det samme som ved forrige antrekk: Kule pumps eller høye sko, eller lave joggesko. Uansett blir det varmt og godt. Om det er ekstra kjølig bruker jeg varme strømpebukser da.
Kjole+ jakke
Kjole og jakke er aldri feil. Passer flott til høstens lune dager. Jeg elsker å kombinere sterke farger med dongeri. For å tilpasse dette antrekket til kjøligere dager, bruker jeg strømpebukser og kjole med lange ermer.
Alle disse antrekkene kan godt kombineres med lue/caps og skjerf. Så høsten består ikke utelukkende av varme tykke bukser og ull. Den kan være feminin også, noe jeg elsker så godt!
Bruker dere kjoler og skjørt om høsten også? Eller bukser et must have?

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “Slik setter du sammen Feminin høstgarderobe uten å bruke for mye penger!

  1. Veldig flotte kombinasjoner. Jeg må bli litt flinkere der ser jeg. Men faktisk er jeg flinkest å bruke kjole om vinteren. Og jeg elsker kjoler og skjørt ♥
    I sommer var jeg flink og brukte kjole og skjørt. Men ikke så ofte som jeg kanskje burde. Men det har nok noe med at jeg er mye hjemme, og da er koseklær enklere å bruke.
    Jeg skal ut på en bom-markering i dag. Kanskje jeg skal kle meg i kjole? 😉 Har hatt det på meg før på sånne markeringer 🙂
    Tusen takk for fine tips, du kler jo alt uansett du ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.