Fredags favoritter

Categories Blogg, Hverdagen
Fredags
 
Det er fredagen og jeg har fri i dag! Dette føles som rene luksus!
 
Fredager er skapt for at vi kunne slappe skikkelig av og lade batterier. Så hva som er best for deilig avslapning og helgestemningen ?
Jeg står i fare å virke veldig klisje nå, men anbefaler gjerne mine tre favoritter! 
 
En stor kopp te

Finn frem favorittkoppen din eller kjøp deg en stilig kopp som du liker dersom du ikke ha en, Det gjør ingenting om du må investere litt fordi at en stilig kopp og god velduftende te er en garanti for et godt humør.. Kjøp også te av god kvalitet som gjerne smaker «luksus». Det fortjener du etter en lang dag, så det kan bli din indre motivasjon.

Søte sokker/tøfler

Jeg har ett par med varme, gode, morsomme tøfler!  Disse trenger ikke å koste mye, men de bare MÅ være søte.  Mine er formet som to små griser og jeg digger dem. Ja, jeg vet at jeg er voksen, men det er så deilig å komme hjem og sette føttene sine i disse. Digg følelse rett og slett.

Fargerik ansiktsmaske

Velg gjerne ansiktsmaske med knallfarge og deilig duft. Det er så godt å lande på sofaen med en. Fredags mini-spa.

Hva bruker du for å slappe skikkelig av og komme i et bedre humør?

signatur

6 kommentarer

6 thoughts on “Fredags favoritter

  1. Det er veldig kos å starte alle dager med en god kopp te. Og jeg har jo oftest muligheten til å starte dagen rolig, så da kan jeg virkelig nyte stunden.
    Tøfler har jeg planer om å skaffe meg nå til vinteren, da jeg fryser mye på bena 🙂 Er jo mye i ro vet du.
    Min minispa er ofte å stelle neglene. Og det skal jeg gjøre i dag. Da skal jeg fjerne gammel lakk og ta på ny. Til neste uke planlegger jeg å utvide akkurat den, og gå og få en negledesigner til å gjøre noe fint med neglene mine. Det er en luksus jeg aldri før har unnet meg. Men tenkte jeg skulle gjøre et forsøk 🙂
    Ønsker deg en riktig god helg, og nyt fridagen ♥

  2. Så koselig bilde 🙂 Fine fredas-sysler du nevner her..vi drikker nesten te hver kveld ..er sååå kos 🙂 God helg til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.