PYNTET TIL PÅSKE

Categories Hverdagen

lenalykke

Jeg har ikke pyntet mye i år. Egentlig bruker jeg ikke å pynte så mye til Påske heller. Jeg fokuserte på pynt på bordet fordi at det er alltid koselig å spise ved pyntet bord. Så hang jeg litt påskeegg i stuen. Ellers går det mye i friske blomster- gule roser og tulipaner. Jeg elsker friske blomster!
påske
lenalykke
lenalykke
Så har jeg fint påskesett med tallerkener med Marius mønster med tilhørende kopper. Dette gir så mye Påskefølelse! Elsker å bruke dem i Påsken. Så har jeg pyntet litt på veranda med påskeliljer.
Hvordan har dere pyntet til Påske?

signature lena

7 kommentarer

7 thoughts on “PYNTET TIL PÅSKE

  1. Nydelig bluse Lena 💛

    Hos oss pyntes det veldig til påske. Påskeris med egg, påskeduker og puter, peishylle med kyllinger, høner og harer samlet over mange år, gule tulipaner og vårlige gardiner på kjøkkenet.

    Mange syns sikkert det er alt for mye, men liker å markere de ulike høytidene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.