REGNBUE TIL BUNNY

Categories Blogg

lenalykke regnbue

 

Jeg fikk kjempelyst til å delta i Bunny sin utfordring. Her er mitt bidrag- jeg valgte regnbue som ting som fascinere meg mest. Det får være den ene tingen jeg skal beskrive siden jeg liker den best og den har flere farger.

 

Rød farge – for meg betyr energi og styrke. Ofte velger sterke kvinner rød leppestift. Kjærlighet har også rød farge, fordi det har mye energi i seg

Orange farge – betyr glede og ungdommelighet. Det er veldig fresh farge generelt

Gul farge – betyr for meg varme og lys, altså noe som forbinder seg med godhet og fred

Grønn farge – for meg assosieres med avslapning,¨ro og vår. Det er altså flere grønne nyanser og de er alle forskjellige og gir meg forskjellige følelser og assosiasjoner. Gress-grønn er den som jeg liker best

Blå farge – er min favoritt. For meg betyr denne fargen feminintet og mykhet, og favoritt nyanse er babyblå eller turkisblå

Lilla farge – er kongelig farge for meg. Den assosieres hos meg med eleganse og verdighet. Jeg liker lilla, men heller ikke alle nyansene, og favoritten er lys-lilla.

 

Hva med selve regnbue? For meg betyr den mye fordi at for meg er det et tegn på noe som lyser opp hverdagen på tross av alt elendighet en måtte oppleve. Regnbue er et veldig spesielt og fint symbol som jeg er så glad i.

 

Takk for utfordringen, dette var interessant <3

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “REGNBUE TIL BUNNY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.